Van 17 februari tot en met 21 februari wordt het Dubai World Trade Centre weer omgetoverd tot een waar foodparadijs. Gulfood is het jaarlijkse event waar F&B bedrijven van over de hele wereld elkaar treffen en de nieuwste trends en innovaties in de branche uitwisselen. Onze collega’s van Skyne in Dubai zijn uiteraard aanwezig bij dit toonaangevende food event. Ga jij vanuit de Nederlandse food industrie een bezoek brengen aan Gulfood, maak dan vooral ook kennis met Skyne!

Onze internationale ervaring in F&B

Skyne Creative Visionaries heeft al vele foodmerken geholpen in een onderscheidende merkstrategie, nieuwe verpakkingen en internationale uitrol naar nieuwe markten. Zo hielp Skyne likeurenmerk J.H. Henkes van Lucas Bols naar de Afrikaanse markt met een nieuwe verpakkingslijn en ontwierp de ginverpakking voor uitrol op de Europese markt. Voor FrieslandCampina ontwikkelde Skyne de merkstrategie en verpakking voor hun melkproduct Rainbow voor de Arabische markt en voor Coca-Cola een campagne rondom het sponsorship van jeugdvoetbal in Soedan.

Samen maken we internationale ambities waar

Heb jij als foodmerk plannen voor internationale uitbreiding en hulp nodig bij de merk- en marktstrategie? Dan staat ons team van Nederlandse en internationale merkstrategen en designers met expertise in globalisering voor je klaar! Meer over de kansen, mogelijkheden en valkuilen van internationaal zakendoen, lees je hier.

Pleased to meet you, let’s Skyne!

Wil jij als foodmerk kennismaken met Skyne op het Gulfood event in Dubai of op kantoor in Nederland, stuur dan een mail naar: info@skyne.nl. Pleased to meet you, let’s Skyne!